Pentru bunurile comercializate de Panouri solare 365, consumatorii beneficiază de condiții de garanție, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență nr. 140/30.12.2021 privind vânzarea de produse și garanții asociate.

 

Condițiile acordării garanției diferă de la caz la caz, pentru persoane fizice, respectiv, pentru persoane juridice. În acest sens, garanția va fi acordată diferențiat, în condițiile legislației speciale privind garanțiile bunurilor, respectiv, în condițiile Codului Civil.

Certificatele de garanție conțin toate informațiile necesare privind modul de asigurare a garanției, perioada de garanție și informațiile cu privire la procedura pe care trebuie să o urmeze cumpărătorul pentru a obține aducerea în aplicare a garanției comerciale.

În situațiile în care ai primit bunul fără instrucțiuni de utilizare și/sau certificat de garanție, te rugăm să reclami lipsa acestora în cel mult 48 de ore de la primirea produsului.

Pentru a beneficia de garanție, la orice solicitare efectuată, trebuie să ai asupra ta bonul fiscal sau factura în original.

O parte dintre produsele vândute de Panouri solare 365 vor fi însoțite de certificate de garanție în format tipărit, emise de producător sau distribuitor. Certificatul de garanție se află în cutia produsului.

Îți recomandăm să păstrezi certificatul pentru a beneficia de serviciul de garanție.

Dacă produsul se defectează în perioada de garanție, reparația este asigurată de rețeaua de service autorizat a producătorului sau distribuitorului, în centrele specificate în certificat.

Ai posibilitatea de a trimite produsul defectat la punct de lucru (str. Lăcrămioarei, nr.9, Târgu Mureș) menționat în certificat de garanție însoțit de toate actele primite (original), recomandat în cutia și ambalajul original.

Dacă întâmpini dificultăți în utilizarea bunurilor achiziționate de la panourisolare365.ro îți recomandăm să consulți cu atenție manualul de utilizare al produsului, poate ai la îndemână soluția la problema ta.

Dacă bunurile achiziționate sunt neconforme și se află în perioada de garanție stipulată în certificatul de garanție, ai dreptul, cu respectarea prevederilor OUG nr.140/2021, la următoarele măsuri corective:

  • reparația sau înlocuirea acestora, dacă acest lucru este posibil, fără costuri, în termen de 15 zile de la data primirii de către noi a informării cu privire la neconformitate/intrării în posesie a bunurilor, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau impune vânzătorului costuri disproporționate;

Condițiile de garanție nu se aplică în următoarele situații: 

  • atunci când nu au fost îndeplinite termenele și condițiile prevăzute în manualul de utilizare sau în alte documente ce însoțesc produsul, s-a intervenit asupra produsului, a fost instalat/reparat și /sau modificat de personal neautorizat; 
  • numărul de serie al produsului, componentele sau accesoriile au fost modificate sau pierdute; 
  • produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, cioburi, rugină sau prezintă urme de utilizare în condiții neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, manipulare incorectă, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor.

Perioada de valabilitate a garanției:

  • Garanția a unui produs pentru persoane fizice este de 24 de luni de la data achiziției.
  • Dacă ești persoană juridică, garanția este de 12 luni de la data achiziției.  

Toate aceste măsuri corective vor fi aplicate în condițiile prevederilor OUG nr.140/2021, ale OG nr.21/1992 sau alte acte normative relevante.

Dacă întâmpini dificultăți sau dorești să faci o reclamație ori sesizare, te rugăm să apelezi la numărul de telefon: 0377101421 sau pe adresa de e-mail: garantii@itechsol.ro, pentru remedierea situației.