De luni pana vineri, in cazul produselor aflate pe stoc, livrarea comenzilor se face in 24-48 ore de la inregistrarea comenzii on-line, pentru comenzile primite pana la ora 15.00.
Comenzile inregistrate dupa ora 15.00: se incearca livrarea iar in cazul in care curierul a plecat deja ele vor fi prelucrate a doua zi.
Transportul comenzilor se face astfel incat sa oferim clientilor cel mai avantajos cost de transport, in mod prioritar cu DPD Romania (Dynamic Parcel Distribution) sau in anumite zone cu Fan Courier.
In cazul coletelor expediate DPD, tariful cu plata ramburs incepe de la 18 lei (TVA inclus) pentru produse de mici dimensiuni, cu greutate totala de pana la 1 kg. In cazul localitatilor unde firma de curierat taxeaza kilometrii suplimentari, la valoarea expeditiei se mai adauga taxa de zona in functie de locatie.
In cazul coletelor expediate Fan Courier, tariful cu plata ramburs incepe de la 23 lei (TVA inclus) pentru produse de mici dimensiuni, cu greutate totala de pana la 1 kg. In cazul localitatilor unde firma de curierat taxeaza kilometrii suplimentari, la valoarea expeditiei se mai adauga cate 1 leu + TVA pentru fiecare kilometru fata de locatiile principale.
La valori mai mici a comenzii de sub 100 lei (TVA inclus) se mai adauga taxa ramburs suplimentara de 10 lei. Kilogramele suplimentare se taxeaza conform tarifelor curieratelor (cca. 0.8->1 leu+TVA/kg suplimentar)
Inainte de expedierea coletelor veti fi contactat (email sau telefonic) pentru a vi se comunica costul transportului.
Eventualele campanii de marketing care se ruleaza ocazional si se refera la TRANSPORT GRATUIT, nu includ produsele care deja fac obiectul unei alte reduceri/promotii.
RENUNTARE LA CUMPARARE
(pentru comenzile depuse on-line):
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.
Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 14 zile de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. panourisolare365.ro va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii: in cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat; starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la primirea lor.
Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In toate cazurile returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit. In momentul efectuarii unei comenzi on line pe site, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus. Acceptarea acestor termeni si conditii da nastere unui veritabil contract intre parti, facand aplicare clauzelor Codului Civil si Comercial.