Transport și retururi

De luni până vineri, în cazul produselor aflate pe stoc, livrarea comenzilor se face în 24-48 ore de la înregistrarea comenzii online, pentru comenzile primite până la ora 14.00.

Comenzile înregistrate după ora 14:00 se încearcă livrarea iar în cazul în care curierul a plecat deja ele vor fi prelucrate dar expediate doar a doua zi.

Transportul comenzilor se face astfel încât să oferim clienților cel mai avantajos cost de transport, conform estimărilor afișate deja înaintea depunerii comenzilor.

Înainte de expedierea coletelor veți fi contactat (email sau telefonic) pentru a vi se comunica costul real și facturabil a transportului.

Eventualele campanii de marketing care se rulează ocazional și se referă la TRANSPORT GRATUIT, nu includ produsele care deja fac obiectul unei alte reduceri/promoții.

Coletele agabaritice sau peste 31 kg, chiar daca avem estimare transport curierate, NU se expediază doar paletizat cu Pallex sau Schenker.

Se pot percepe taxe suplimentare de paletizare și în acest caz toate plățile vor fi în avans 100% pe baza de proforma.

Costul transportului vă apare la comanda.

 

RENUNȚARE LA CUMPĂRARE

 

(pentru comenzile depuse on-line):

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.

Clientul va putea solicita schimbarea produsului, în termen de 14 zile de la data primirii coletului, fără penalități și fără invocarea unui motiv. În cazul solicitării unui alt produs se va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump. Panourisolare365.ro va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce clientul a returnat produsul cumpărat inițial. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 14 de zile de la retur. Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalități și fără invocarea unui motiv, se poate efectua în următoarele condiții: în cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfăcut - produsul trebuie returnat sigilat; starea produselor achiziționate trebuie să fie la fel ca la primirea lor.

Aceste dispoziții se aplica conf. O.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță. În toate cazurile returnării/înlocuirii a produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către client. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.

 

NOTA: În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare, în cutia originală, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit. În momentul efectuării unei comenzi online pe site, clientul declară că a luat cunoștința și este intru totul de acord cu cele menționate mai sus. Acceptarea acestor termeni și condiții dă naștere unui veritabil contract între părți, făcând aplicare clauzelor Codului Civil și Comercial.